Pazarlama Müdürü

Green Holding
İstanbul
Yayınlanma Tarihi: 23/10/2024

2007 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki birçok şirketle birlikte insanlık için değer üreten ve fayda sağlayan küresel bir kurum olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. %100 yerli sermaye ile çıktığımız bu yolculukta, global yenilikleri yakından takip ederek hedeflerimize ulaşmaktayız.

“Sürdürülebilir Bir Gelecek Hedefi: Sıfır Emisyon” motivasyonu ile aydınlatma, enerji, elektrik, mekanik, inşaat, teknoloji, perakendecilik, yazılım, ulaşım, üretim, medikal ve dijital sanat gibi birçok sektörde faaliyetlerimize devam ediyoruz.

İş ortaklarımızın ihtiyaç duyabileceği farklı çözümleri tek çatı altında sunarak hem zaman hem de bütçe tasarrufu sağlıyor, hayatı kolaylaştırıyoruz ve sürdürülebilir bir geleceğe doğru kararlı adımlarla ilerliyoruz.

Güçlü bir kariyer hedefliyor ve takımımızın bir parçası olmak istiyorsanız, İstanbul, Ataşehir Genel Müdürlük Kampüsümüzde "Pazarlama Müdürü’’ pozisyonumuza başvurabilirsiniz.

Aranılan Nitelikler:

  • Pazarlama alanında en az 10 yıl deneyim, tercihen farklı sektörlerde B2B ve B2C pazarlama deneyimi.
  • En az 3 yıl ekip yönetimi deneyimi ve güçlü liderlik becerileri.
  • Yaratıcı, stratejik düşünme yeteneği ve pazarlama projelerini zamanında başarıyla tamamlama becerisi.
  • Pazarlama iletişimi, marka yönetimi, reklamcılık, medya planlama, e-ticaret ve pazar araştırması konularında derinlemesine bilgi sahibi olmak.
  • Mükemmel iletişim becerileri ve güçlü sunum yeteneği.
  • İleri seviyede İngilizce bilgisi; diğer yabancı diller tercih sebebidir.
  • Analitik düşünme yeteneği, veri analizi ve raporlama becerileri.
  • Yüksek tempolu bir ortamda çalışabilme yeteneği ve değişimlere hızla uyum sağlama becerisi

Sorumluluklar:

  • Pazarlama stratejilerini belirlemek, bütçe planlaması yapmak ve bu stratejilerin tüm markalar için etkin şekilde uygulanmasını sağlamak.
  • Pazarlama ve kreatif ekipleri yönlendirmek, motive etmek, gelişimlerini desteklemek ve ekip performansını izleyerek sürekli iyileştirme sağlamak.
  • Marka kimliklerini koruyarak marka değerini güçlendirmek ve marka bilinirliğini artırmaya yönelik stratejiler geliştirmek.
  • Dijital ve geleneksel kanallar üzerinden etkili pazarlama iletişimi kampanyaları oluşturmak, medya planlaması yapmak ve reklam bütçesini yönetmek.
  • E-ticaret stratejilerini planlamak, yönetmek ve büyüme sağlamak.
  • Yeni ürünlerin pazara girişini başarıyla gerçekleştirecek pazarlama stratejilerini yönetmek.
  • Pazar trendlerini ve müşteri ihtiyaçlarını takip ederek pazarlama stratejilerini sürekli güncellemek, rekabet analizleri yapmak.
  • Satış ekibi ile yakın işbirliği içinde çalışarak, pazarlama hedeflerinin satışlara yansımasını sağlamak.
  • Pazarlama faaliyetlerinin performansını düzenli olarak izlemek ve üst yönetime raporlamak.
  • Talep yaratma kampanyalarını geliştirmek ve uygulamak, müşteri segmentasyonunu göz önünde bulundurarak kampanyaların etkinliğini artırmak.

 

Profil Resim

Ceren Çolakoğlu

İnsan ve Kültür Yöneticisi

Green Kampüs, Şehit İsmail Öz Sk. No:37, 34752 Ataşehir/İstanbul
https://www.green.com.tr/