CRM ve Müşteri Hizmetleri Asistanı (Arapça)

Green Holding
İstanbul
Yayınlanma Tarihi: 23/10/2024

2007 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki birçok şirketle birlikte insanlık için değer üreten ve fayda sağlayan küresel bir kurum olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. %100 yerli sermaye ile çıktığımız bu yolculukta, global yenilikleri yakından takip ederek hedeflerimize ulaşmaktayız.

“Sürdürülebilir Bir Gelecek Hedefi: Sıfır Emisyon” motivasyonu ile aydınlatma, enerji, elektrik, mekanik, inşaat, teknoloji, perakendecilik, yazılım, ulaşım, üretim, medikal ve dijital sanat gibi birçok sektörde faaliyetlerimize devam ediyoruz.

İş ortaklarımızın ihtiyaç duyabileceği farklı çözümleri tek çatı altında sunarak hem zaman hem de bütçe tasarrufu sağlıyor, hayatı kolaylaştırıyoruz ve sürdürülebilir bir geleceğe doğru kararlı adımlarla ilerliyoruz.

Güçlü bir kariyer hedefliyor ve takımımızın bir parçası olmak istiyorsanız, İstanbul, Anadolu Yakası Ataşehir Genel Müdürlük Kampüsümüzde "CRM & Müşteri Hizmetleri Asistanı (Arapça)" pozisyonumuza başvurabilirsiniz.

Aranan Özellikler:

  • CRM ve müşteri hizmetleri yönetimi alanında en az 2 yıl deneyim.
  • Müşteri memnuniyeti yönetimi ve veri analizi konularında bilgi sahibi olmak.
  • Müşteri ilişkileri yönetim sistemlerine (CRM) hakimiyet.
  • İleri düzeyde Arapça
  • Güçlü iletişim becerileri ve çözüm odaklı düşünme yeteneği.
  • Proaktif ve detay odaklı çalışma anlayışı.
  • Takım çalışmasına yatkınlık ve ekip hedeflerine ulaşmada sorumluluk alma yeteneği.
  • Müşteri memnuniyetine odaklı, insan ilişkilerinde güçlü, çözüm odaklı yaklaşım.
  • Veriye dayalı analiz yapabilme ve sürekli iyileştirme odaklı düşünme becerisi.
  • CRM yazılımlarını etkin bir şekilde kullanma ve sistematik iş süreçleri oluşturma yeteneği.
  • Yüksek motivasyon ve müşteri odaklılık.

Sorumluluklar:

  • Gelen müşteri talep ve şikayetlerini etkili bir şekilde yönetmek ve çözüm odaklı yaklaşımlar geliştirmek.
  • Müşteri veri tabanını güncel tutarak, doğru ve zamanında bilgi erişimini sağlamak.
  • Müşteri ilişkileri yönetim sistemi (CRM) kullanarak, müşteri etkileşimlerini takip etmek ve analiz etmek.
  • Müşteri memnuniyetini ölçmek ve sürekli iyileştirmek için anketler düzenlemek, raporlar hazırlamak.
  • Müşteri hizmetleri ekibine destek olarak ekip hedeflerine ulaşılmasına katkı sağlamak.
  • Yeni müşteri kazanımını destekleyecek stratejiler geliştirmek ve uygulamak.
  • Müşteri deneyimini iyileştirmek için süreçleri analiz etmek ve operasyonel önerilerde bulunmak.
Profil Resim

Ceren Çolakoğlu

İnsan ve Kültür Yöneticisi

Green Kampüs, Şehit İsmail Öz Sk. No:37, 34752 Ataşehir/İstanbul
https://www.green.com.tr/