Garson/Komi

Anadolia Turizm Yatırımları A.Ş.
İstanbul
Yayınlanma Tarihi: 23/10/2024

ANADOLIA, tarihin sıfır noktasından günümüze Anadolu’nun gizemli kapılarını aralıyor.

Anadolia ile Anadolu’nun günümüze uzanan somut ve somut olmayan kültürel mirası, günümüz teknolojisiyle harmanlanarak yaşamınızın her alanına uyum sağlayacak ve keyifle kullanacağınız ürünler hâline geliyor.

Anadolu’nun geleneksel desenleri, modern çizgilerle buluşuyor; çağlara uzanan bu büyük kültürel miras, dekoratif ürünler, yöresel kıyafetler, aksesuarlar gibi pek çok kategoride yaşamınızın bir parçası oluyor.

Green Holding yatırımlarından olan Anadolia Turizm Yatırımları A.Ş' de görevlendirilmek üzere "Servis Elemanı(Garson)/Komi" aramaktayız.

 

GENEL NİTELİKLER

  • İyi iletişim becerilerine sahip,
  • Hijyen ve temizlik konularına dikkat eden,
  • Tercihen daha önce garsonluk deneyimi olan,
  • En az lise mezunu,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış olan.

 

İŞ TANIMI

  • Restorana gelen misafirleri karşılamak, masalarına yönlendirmek, menü kartlarını vermek,
  • Siparişlerini almak, siparişi gerekli birimlere sistem üzerinden iletmek,
  • Siparişin hazırlık sürecini takip etmek, sipariş yemekler geldiğinde misafire servis kurallarına uygun olarak servis yapmak,
  • Siparişin gecikmesi ya da aksaması durumunda inisiyatif kullanarak misafirin memnuniyetini sağlayacak tedbirler düşünmek ve hızla almak,
  • Servis açılan masayı temizlemek, düzenlemek ve boşları toparlamak,
  • Servisin tüm aşamalarında adisyon ve hesapları kontrol etmek,
  • Servis esnasında kesinlikle restorandan ayrılmayıp baktığı masaları takip etmek,
  • Kendi bölümü ile ilgili rezervasyonları takip edip, gerekli hazırlıkları yaptırmak,
  • Menüyü iyi bilmek, içecek konusunda bilgi sahibi olmak,
  • Sorumlu olduğu masaların hesap ödeme süreci ile ilgilenmek, hesabı doğru almak ve müşterileri güler yüz ile uğurlamak,
  • Bahşişi tip kutusuna atmak,
  • Boşalan masayı yeni servise hazır hale getirmek,
  • Mağaza, şarküteri, mutfak ve diğer bölümleriyle koordineli çalışmak,
  • Bölümü ile ilgili eğitim toplantılarına katılmak,
  • Misafirlerin ihtiyaçlarını karşılamak, misafirlerin sorunlarını kendi görev alanı içerisinde olmasa bile problemin çözüleceği bölümlere yönlendirmek,
  • Restoranda kullanılan her türlü malzemenin en iyi şekilde kullanılmasını, korunmasını ve muhafaza edilmesini sağlamak,
  • Restoran takımlarının envanterini (çatal, bıçak, tepsi, bardak, örtü veya demirbaş vb. sayımı) tespit etmek,
  • Satışı artırıcı çalışmalar yapmak veya yaptırmak,
  • Menülerin hazırlanmasında, misafir taleplerini dikkate alarak üstlerine yardımcı olmak.
  • Yöneticisinin yönlendirmesi durumunda kasa işlemlerini yapmak,
  • Tanık olduğu aksaklıkları yöneticisine bildirmek, yeni başlayan çalışma arkadaşlarına destek olmak,
  • Müşterilere karşı saygılı, güler yüzlü olmak ve her koşulda hijyen kurallarına uygun hareket etmek.
Profil Resim

İrem Bayer

İnsan ve Kültür Uzmanı

Green Kampüs, Şehit İsmail Öz Sk. No:37, 34752 Ataşehir/İstanbul
https://www.anadolia.com