

Dijital Pazarlama Uzmanı
Gcrea
İstanbul
Gcrea olarak, şirketlerimizin dijital dünyadaki sesi oluyoruz. Televizyon, radyo, dijital ve basın gibi farklı mecralarda yaratıcı ve etkili reklam kampanyaları geliştiriyor ve web sitesi tasarımı, sosyal medya yönetimi, arama motoru optimizasyonu (SEO) ve e-posta pazarlama gibi dijital pazarlama hizmetleri sunuyoruz. Biz sadece bir ajans değiliz; fikirlerin kaynağı, yaratıcılığın kalbi ve inovasyonun laboratuvarıyız.
Ekibimize katılacak, motivasyonu yüksek ve yetenekli çalışma arkadaşları arıyoruz. Eğer siz de dijital dünyaya tutkuyla bağlı, sürekli öğrenmeye ve gelişmeye açık bir profesyonelseniz, Gcrea ailesine; ‘Dijital Pazarlama Uzmanı’ pozisyonuna katılmak için doğru yerdesiniz!
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- Dijital pazarlama alanında en az 2-3 yıl deneyim sahibi,
- SEO, SEM, Google Ads, Facebook Ads ve diğer dijital reklam platformlarında deneyim sahibi,
- Google Analytics, Google Search Console, Hotjar gibi analiz araçlarını kullanabilme yetkinliğine ulaşmış,
- İçerik pazarlama, e-posta pazarlama ve sosyal medya yönetimi konusunda bilgi sahibi,
- Yaratıcı düşünme ve güçlü analitik becerileri gelişmiş,
- İyi derecede İngilizce dil bilgisine sahip (uluslararası pazarlama çalışmaları için tercih edilir),
- Takım çalışmasına yatkın, iletişim becerileri güçlü,
- Sonuç odaklı, proaktif ve problem çözme yeteneği yüksek,
- Zaman yönetimi ve çoklu görev yapabilme becerisine sahip,
- İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden ya da edebilecek olan,
*Çalışma şekli tam zamanlı ofistendir.
Görev ve Sorumluluklar
- Dijital pazarlama stratejilerini geliştirmek ve uygulamak,
- SEO, SEM, e-posta pazarlama, sosyal medya ve içerik pazarlama kampanyalarını planlamak ve yönetmek,
- Google Analytics, Facebook Ads ve diğer dijital pazarlama araçlarını kullanarak kampanyaların performanslarını izlemek ve analiz etmek,
- Hedef kitleye uygun reklam ve içerik kampanyalarını oluşturmak,
- Web sitesi trafiği ve dönüşüm oranlarını optimize etmek,
- A/B testleri ve performans analizleri yaparak iyileştirme önerileri sunmak,
- Rakip analizi yaparak, sektördeki trendleri takip etmek ve yenilikçi pazarlama stratejilerine destek olmak,
- Haftalık ve aylık raporlamalar hazırlayarak üst yönetime sunmak.
