Logo

Üst Düzey Yönetici Asistanı

Green Holding

İstanbul

2007 yılından bu yana farklı sektörlerdeki birçok şirketle birlikte insanlık için değer üreten ve fayda sağlayan küresel bir yapı olarak hizmet veren iş ortağımız Green Holding, %100 yerli sermaye ile çıktığı bu yolculukta global yenilikleri yakından takip ederek istikrarlı bir şekilde hedeflerine ulaşmaktadır.

“Sürdürülebilir Bir Gelecek Hedefi: Sıfır Emisyon” vizyonu ile hareket eden Green Holding; aydınlatma, enerji, elektrik, mekanik, inşaat, teknoloji, perakendecilik, yazılım, ulaşım, üretim, medikal ve dijital sanat gibi birçok sektörde faaliyet göstermeye devam etmektedir.

İş ortaklarına ihtiyaç duyabilecekleri farklı çözümleri tek çatı altında sunarak hem zaman hem de bütçe tasarrufu sağlayan Green Holding, yaşamı kolaylaştırırken sürdürülebilir bir geleceğe doğru kararlı adımlarla ilerlemeyi sürdürmektedir.

Güçlü bir kariyer hedefleyen adaylar için, İstanbul Anadolu Yakası’ndaki Ataşehir Genel Müdürlük Kampüsü’nde görevlendirilmek üzere “Üst Düzey Yönetici Asistanı” arayışımız bulunmaktadır.

 

Sorumluluklar:

  • Yönetimin günlük, haftalık ve aylık programlarını organize etmek, toplantı ve randevuları planlamak,
  • Toplantı hazırlıklarını yapmak, gerekli dokümanları temin etmek, toplantı notlarını tutmak ve alınan kararların takibini sağlamak,
  • Telefon, e-posta ve diğer iletişim kanallarını yönetmek; iç ve dış yazışmaları yürütmek ve takip etmek,
  • Yurt içi ve yurt dışı seyahat organizasyonlarını planlamak, uçuş, konaklama ve ulaşım düzenlemelerini yapmak,
  • Gerekli evrakların dosyalanması, arşivlenmesi ve gerektiğinde hızlıca erişilmesini sağlamak,
  • Yöneticinin yürüttüğü projeleri izlemek, gerekli raporlamaları yapmak ve ilgili birimler arasında koordinasyonu sağlamak,
  • Yönetime gelen misafirleri profesyonel bir şekilde karşılamak ve ağırlamak,
  • Şirketin gizlilik politikalarına uygun hareket etmek, hassas bilgilerin korunmasını sağlamak,
  • Özel toplantı ve davetlerin organizasyonunu yapmak, gerektiğinde hafta sonları çalışmaya ve hazır bulunmaya uyum sağlamak.

 

Aranılan Nitelikler:

  • Minimum 15 yıl, global ve lokal organizasyonlarda üst düzey yönetici asistanlığı tecrübesi olan (tercihen GM veya CEO ile çalışma deneyimi),
  • Akıcı İngilizce konuşma ve yazma becerisine sahip,
  • Üst düzey yöneticiler ve paydaşlarla etkili iletişim kurabilen,
  • Planlama, organizasyon ve zaman yönetiminde başarılı,
  • Kriz ve problem çözme yetenekleri gelişmiş, hızlı ve etkili karar alabilen,
  • Gizlilik gerektiren konulara hassasiyet gösteren, detaylara önem veren çalışma disiplinine sahip,
  • Esnek çalışma saatlerine ve dinamik iş temposuna uyum sağlayabilen,
  • Tercihen İstanbul Anadolu Yakası’nda ikamet eden ya da edebilecek olan.
Soru işareti

Bu yolculukta seni neler bekliyor?

Başvurduğun pozisyonu ve başvurunu detaylı bir şekilde inceliyoruz. Burada, özgeçmişin ve gönderdiğin ek bilgilerin, potansiyelini değerlendirmek için ilk adımı oluşturuyor.

İnsan kaynakları ekibimizle gerçekleştireceğin ilk görüşme, seni daha yakından tanımamızı sağlıyor. Bu aşamada, hem kariyer hedeflerinden hem de pozisyona uygunluğundan bahsediyoruz.

Başvurduğun pozisyona bağlı olarak, teknik yetkinliklerini veya problem çözme becerilerini görmek için kısa bir değerlendirme ya da örnek proje talep edebiliriz.

Ekibin yöneticisiyle tanışarak daha detaylı bir sohbet yapıyoruz. Burada, hem teknik hem de kişisel uyum konusunu değerlendiriyoruz.

Her adımın ardından sana mutlaka geri bildirim veriyoruz. Bizimle olduğun sürecin her aşamasında, nasıl ilerlediğini ve bir sonraki adımda neler olacağını açık bir şekilde paylaşıyoruz.
İrem Bayer

İrem Bayer

İnsan ve Kültür Uzmanı


Green Kampüs, Şehit İsmail Öz Sk. No:37, 34752
Ataşehir/İstanbul

Websitesi