Logo

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Green Holding

İstanbul

2007 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki birçok şirketle birlikte insanlık için değer üreten ve fayda sağlayan küresel bir kurum olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. %100 yerli sermaye ile çıktığımız bu yolculukta, global yenilikleri yakından takip ederek hedeflerimize ulaşmaktayız. 

“Sürdürülebilir Bir Gelecek Hedefi: Sıfır Emisyon” motivasyonu ile aydınlatma, enerji, elektrik, mekanik, inşaat, teknoloji, perakendecilik, yazılım, ulaşım, üretim, medikal ve dijital sanat gibi birçok sektörde faaliyetlerimize devam ediyoruz. 

İş ortaklarımızın ihtiyaç duyabileceği farklı çözümleri tek çatı altında sunarak hem zaman hem de bütçe tasarrufu sağlıyor, hayatı kolaylaştırıyoruz ve sürdürülebilir bir geleceğe doğru kararlı adımlarla ilerliyoruz. 

Güçlü bir kariyer hedefliyor ve takımımızın bir parçası olmak istiyorsanız, İstanbul, Anadolu Yakası Ataşehir Genel Müdürlük Kampüsümüzde "Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" pozisyonumuza başvurabilirsiniz. 

 

Aranan Özellikler: 

  • En az MYO (ön lisans) mezunu, 

  • Çağrı merkezi ve müşteri hizmetleri yönetimi alanında en az 1 yıl deneyim sahibi, 

  • Güçlü iletişim becerilerine sahip, özellikle telefonda etkili iletişim kuran ve çözüm odaklı düşünme yeteneğine sahip, 

  • Yüksek motivasyon ve müşteri odaklı, 

  • Müşteri memnuniyeti yönetimi ve veri analizi konularında bilgi sahibi, 

  • CRM yazılımlarını etkin bir şekilde kullanma ve sistematik iş süreçleri oluşturma yeteneği olan. 

 

Sorumluluklar: 

  • Müşteri veri tabanını güncel tutarak, doğru ve zamanında bilgi erişimini sağlamak, 

  • Gelen müşteri talep ve şikayetlerini etkili bir şekilde yönetmek ve çözüm odaklı yaklaşımlar geliştirmek, 

  • Tüm gelen çağrıların kalite ve hizmet standartlarına uygun olarak karşılamak, 

  • Müşteri memnuniyetini sağlamak ve gelen talepleri yönetmek, 

  • Satış sonrası müşteri takibini yapmak ve ilişkileri güçlendirmek, 

  • Müşterilerimizden gelen soruları yanıtlamak ve yaşadıkları sorunlar hakkında destek vermek, 

  • Müşterilerimizin sorunlarına ilk temasta çözüm üretmek ve memnuniyetlerini sağlamak, 

  • Müşterilerimizin sorunlarını doğru analiz ederek gerektiğinde ilgili bölümlere yönlendirmek, 

  • Ürün ve hizmetlerle ilgili bilgi seviyesini sürekli güncel tutmak. 

Soru işareti

Bu yolculukta seni neler bekliyor?

Başvurduğun pozisyonu ve başvurunu detaylı bir şekilde inceliyoruz. Burada, özgeçmişin ve gönderdiğin ek bilgilerin, potansiyelini değerlendirmek için ilk adımı oluşturuyor.

İnsan kaynakları ekibimizle gerçekleştireceğin ilk görüşme, seni daha yakından tanımamızı sağlıyor. Bu aşamada, hem kariyer hedeflerinden hem de pozisyona uygunluğundan bahsediyoruz.

Başvurduğun pozisyona bağlı olarak, teknik yetkinliklerini veya problem çözme becerilerini görmek için kısa bir değerlendirme ya da örnek proje talep edebiliriz.

Ekibin yöneticisiyle tanışarak daha detaylı bir sohbet yapıyoruz. Burada, hem teknik hem de kişisel uyum konusunu değerlendiriyoruz.

Her adımın ardından sana mutlaka geri bildirim veriyoruz. Bizimle olduğun sürecin her aşamasında, nasıl ilerlediğini ve bir sonraki adımda neler olacağını açık bir şekilde paylaşıyoruz.
İrem Bayer

İrem Bayer

İnsan ve Kültür Uzmanı


Green Kampüs, Şehit İsmail Öz Sk. No:37, 34752
Ataşehir/İstanbul

https://www.green.com.tr/